När hösten är som bäst.

184587-51184587-50184587-49184587-47184587-46
Jag har lärt mig läxan sen förra gången. Jag tänker inte flytta några bilder idag. En underbar dag på mossen. Låter inte speciellt glamoröst, men för en hund är det toppen. En träff med russlarna Bouvin  med matte. Jaha, nu har vi oxå träffat flishögen Arne. En rolig upplevelse. En trött och smutsig Sammy fick sig en dusch med lavendeldoft när vi kom hem. Lugn, jag skojar ingen lavendel i sikte. En grön, kompakt och urkul leksak från kedjan med gårdar som ligger alltid granne med dig. Ingen reklam här inte.
Gäsp o gonatt säger jag o Sammy..

Kommentarer
Postat av: Malin

ha ha ha ha .. skulle aldrig fattat på din beskrivning att det var en sån!! Tror inte den är ngt för Doggy - för många "kanter" att gnaga på - därför bättre med en CUZ som är "rund"! Bilden på Sammy som kämpar sig uppför "Arne" ser för rolig ut! Tjingeling på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback