Bus i skogen

Bus i skogen
Har ingen stor fotosamling, så ja hittade en bild från förra snörundan. Känner ni igen hunden närmst kameran så förstår ni vems ben det är. Glömmer alltid kameran när det är K-moment. Är jag den ända som vill att snön skall försvinna?
Tack o hej leverpastej

Är hemma igen

Har varit o hälsat på min bror i Linköping och hans familj. Hade varit där i ca. 5 timmar så började hans fru och min bror att bli sjuka. De blev liggandes i halsfluss och feber. Så jag , min stora tjej och kusinen gjorde våra utfärder själva. Det blev shopping och badhuset. Men jag e inte bitter(som Tony.R) skulle sagt. Alltid roligt att träffa dem även under dessa förhålllande. Gör ett nytt försök senare i vår. Har inga roliga bilder så det får gå ändå.
Hej Då alla glada!

Det här e ja!!

Det här e ja!!
Till alla som undrar, så här ser jag ut. Första och sista gången på min  blogg.

En stor kram till alla

En stor kram till alla
Skickar en hjärtanshälsning till alla som jag känner

"Förvandlingen"

184587-10184587-11

För att vara korrekt får jag väl skriva att han faktiskt heter Samuraj!

Sammy & idolen..

184587-9

Till alla som kan ha tagit illa upp..

..jag lovar att hunden ifråga aldrig tog skada av bilden som togs på den. 

Måndag igen...

Måndag igen...
Vad finns det egentligen att säga om måndagar.
Trög i starten, men kommer starkt på slutet.
Hoppas på nya goda ideèr imorgon.  Ha en bra dag.

GULD GULD GULD

GULD  GULD  GULD

Vilken helg, först The Ark till final i Globen. Sen Anjas 3:e guld för en timme sedan.
Detta kallar jag för vinnarhelg.



Hur går jag i dessa

Hur går jag i dessa


undrade Kim och lånade Malins stövlar. Självklart är hon en undersökande,
blivande 2 åring.  Lite lik " Mästerkatten i stövlarna" blev hon.



Det råder delade meningar...

Det råder delade meningar...

Idag kom vintern tillbaka till Skåne. Storasyster Hannas kommerntar var:
Om det bara vore sommar.
Kims åsikt var ungefär:
Ramla rakt ut i en snödriva.
När sen barn, hund, bur och vagn var instoppade i bilen var min tanke:
Om det ändå vore sommar.
Sammi "the dog" älskade det iallafall.

Att göra reklam för sin blogg...

Att göra reklam för sin blogg...


Man kan tycka i dessa it-tider kan alla hitta min blogg, men så är ej 
fallet. Alla som har en bra ide`, snälla ge mig tips.... 

Vilka sötnosar

184587-2


Alla kommentarer är överflödiga

Nu har Allice en egen blogg!

184587-1

Allice i datavärlden - ungefär som Alice in wonderland! ;o) *fnissar*

Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!